Greek tourism overview_SWOT-analysis he employment aspect in the tourism industry Employment in Maritime Tourism #9602572

Артикул: 9602572
  • Предмет: Английский язык
  • Уникальность: 82% (Антиплагиат.ВУЗ)
  • Разместил(-а): 103 Егор в 2009 году
  • Количество страниц: 36
  • Формат файла: doc
1 990p.
Оплатите артикул одним из 20 способов и сразу скачайте.
После оплаты он автоматически будет удален с сайта.
Никто кроме вас не сможет посмотреть его до 19.05.2024
Abstract
Introduction
Greek tourism overview. SWOT-analysis
The employment aspect in the tourism industry
Employment in Maritime Tourism
Methodology
Empirical Research
Results
Conclusions and proposals for further research
References
Bar-On, R. (1989), Travel and Tourism Data, Euromonitor Publications, London
Baum, T. (1995), Managing Human Resources, Chapman & Hall, London
Hall M. 2005. Trends in ocean and coastal tourism: the end of the last frontier? Ocean and coastal management, .44, ( 9/10), (pp.601-618)
International Labour Office (2003), World Employment Report 2002-03, ILO, Geneva
Kim S. and Kim Y., (1996), Overview of coastal and marine tourism in Korea. Journal of Tourism Studies 7 2, pp. 46¯53
Miller M., (1993), The rise of coastal and marine tourism. Ocean & Coastal Management 21 1¯3, pp. 183¯199
National Statistical Service of Greece, (2007): National Economic Accounts. Statistical Data/National Accounts
OECD (2004), Measuring the Role of Tourism in OECD Economies, The OECD manual on tourism satellite accounts and employment, France
OECD (1995), Tourism Policy and International Tourism in the OECD Countries 1992-93, OECD, Paris
Orams M., (2003), Marine tourism: development, impacts and management, Routledge, London
Pollard J. (1995), Tourism and the environment. In: Breathnach P, editor. Irish Tourism Development. Geographical Society of Ireland, Maynooth, p. 61¯77
Strathclyde University (2008), UK Tourism Satellite Account-First Steps Project. Welsh Economy: UK. Welsh Economy Research Unit, September 2008
Webe S. and Mikacic V., (1994),The importance of market research in planning the development of nautical tourism in Croatia, Turizam 42 5/6, pp. 71¯74
WTO, (2003), Tourism Satellite Account (TSA) -the Conceptual Framework, WTO:Madrid
Материалы, размещаемые в каталоге, с согласия автора, могут использоваться только в качестве дополнительного инструмента для решения имеющихся у вас задач, сбора информации и источников, содержащих стороннее мнение по вопросу, его оценку, но не являются готовым решением. Пользователь вправе по собственному усмотрению перерабатывать материалы, создавать производные произведения, соглашаться или не соглашаться с выводами, предложенными автором, с его позицией.
Тема: Greek tourism overview_SWOT-analysis
he employment aspect in the tourism industry
Employment in Maritime Tourism
Артикул: 9602572
Дата написания: 19.08.2009
Тип работы: Эссе
Предмет: Английский язык
Оригинальность: Антиплагиат.ВУЗ — 82%
Количество страниц: 36
Скрин проверки АП.ВУЗ приложен на последней странице.
А ты умеешь выполнять такие работы?

Файлы артикула: Greek tourism overview_SWOT-analysis he employment aspect in the tourism industry Employment in Maritime Tourism по предмету английский язык

Пролистайте "Greek tourism overview_SWOT-analysis he employment aspect in the tourism industry Employment in Maritime Tourism" и убедитесь в качестве

После покупки артикул автоматически будет удален с сайта до 19.05.2024
Эссе — Greek tourism overview_SWOT-analysis he employment aspect in the tourism industry Employment in Maritime — 1
Эссе — Greek tourism overview_SWOT-analysis he employment aspect in the tourism industry Employment in Maritime — 2
Эссе — Greek tourism overview_SWOT-analysis he employment aspect in the tourism industry Employment in Maritime — 3
Эссе — Greek tourism overview_SWOT-analysis he employment aspect in the tourism industry Employment in Maritime — 4
Эссе — Greek tourism overview_SWOT-analysis he employment aspect in the tourism industry Employment in Maritime — 5
Эссе — Greek tourism overview_SWOT-analysis he employment aspect in the tourism industry Employment in Maritime — 6
Посмотреть остальные страницы ▼
Честный антиплагиат! Честный антиплагиат!
Уникальность работы — 82% (оригинальный текст + цитирования, без учета списка литературы и приложений), приведена по системе Антиплагиат.ВУЗ на момент её написания и могла со временем снизиться. Мы понимаем, что это важно для вас, поэтому сразу после оплаты вы сможете бесплатно поднять её. При этом текст и форматирование в работе останутся прежними.
Гарантируем возврат денег! Гарантируем возврат денег!
Качество каждой готовой работы, представленной в каталоге, проверено и соответствует описанию. В случае обоснованных претензий мы гарантируем возврат денег в течение 24 часов.